02188218279-86053927

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در شیراز

429 بازدید | پنجشنبه 10 تیر 1400 | دسته بندی : اخبار

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت فارس: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، دکتر شرفی رئیس خانه صنعت فارس،مهندس سیف زاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و عضو هیات مدیره خانه صنعت، و جمعی از مسئولین استان و فعالان برتر این حوزه روز سه شنبه مورخ 8 تیرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه های استان در آیین گشایش این نمایشگاه، فارس را از استان های برتر و پیشگام در حوزه صنعت ساختمان برشمرد و عنوان کرد: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به آب های خلیج فارس و کشورهای حاشیه آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند به توسعه و پیشرفت صادرات غیر نفتی کشور کمک کند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس با اعلام اینکه سه سالن سرو، بهار و حافظ به مساحت 10 هزار مترمربع به بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اختصاص داده شده است عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور 93 شرکت و تولید کننده معتبر داخلی از سراسر نقاط کشور که 45 درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، البرز، یزد و ... می باشند، برگزار می گردد.