02188218279-86053927

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می شود.

420 بازدید | پنجشنبه 23 دی 1400 | دسته بندی : اخبار

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 18 تا 21 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

معرفی دستاوردها، توانمندی ها و ارتقای ارتباط میان تولیدکنندگان و صنعتگران پایین دستی پتروشیمی با بخش بالادست فرصتی است که در این نمایشگاه تخصصی ایجاد می شود و تکمیل زنجیره ارزش با استفاده از توان داخلی، انتقال فناوری های پیشرفته در کنار تلاش برای ارزش افزوده بیشتر از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه های تخصصی به شمار می رود و ایران پلاست می تواند فرصتی برای ارائه توانمندی های صنایع بالادستی و پایین دستی پلیمری باشد.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این نمایشگاه تخصصی، همایش ها و پنل هایی برگزار می شود و همچنین قراردادها و تفاهم نامه های مختلفی امضا خواهد شد.

این نمایشگاه یکی از بزرگ ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تاکنون موفق به برگزاری 14  دوره شده است. نگاه آماری به دوره های گذشته نشان می دهد این نمایشگاه با توجه به برخی مشکلات و مسائل پیش آمده همانند شیوع جهانی ویروس کووید 19 توانسته است روند رو به رشدی را طی کند.