02188218279-86053927

بالغ بر 50 محصول در حوزه کامپاندهای تخصصی و مستربچ های پلیمری با دانش بومی تولید شد

501 بازدید | شنبه 09 مرداد 1400 | دسته بندی : اخبار

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوین بسپار سازه اروین، با اشاره به فعالیت این شرکت، گفت: بالغ بر 50 محصول در حوزه پلیمر و کامپاند با دانش بومی تولید می کنیم تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهیم تا جاییکه در تولید یکسری از محصولات در بازار رقیب نداریم.

هادی سبحانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوین بسپار سازه اروین، با اشاره به فعالیت این شرکت، اظهار کرد: این شرکت از سال 86 در مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر پتروشیمی ایران فعالیت خود را شروع کردیم تا جاییکه با ایده های خاص وارد این مرکز رشد شدیم تا اینکه در سال 90 این شرکت به ثبت رسید.

سبحانی گفت: شرکت دانش بنیان نوین بسپار سازه اروین در زمینه تولید کامپاندهای تخصصی و مستربچ های پلیمری فعالیت میکند، به طوری که یکسری محصولات از جمله مستربچ های ضد جلبک و قارچ، آنتی باکتریال و تولید کامپاند جایگزین پلی اتیلن متالوسن را تولید کردیم به گونه ای که واسط بین پتروشیمی ها و مصرف کننده نهایی هستیم به طور کلی مشتریان اصلی ما کارخانجات هستند.

وی تصریح کرد: محصولات تولیدی این شرکت قابل رقابت با محصولات شرکت های معتبر جهانی است به طوریکه با بهره گیری از دانش پلیمری نیروهای متخصص و علمی در حال تولید انواع مستربچ ها و کامپاندهای تخصصی برای صنایع مختلف پلیمری است.

وی به جزئیات بیشتر محصولات این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این شرکت مستربچ های ویژه و افزودنی، مستربچ های سفید و پر کننده و نیز کامپاندهای ویژه و کامپاندهای پلیمری را تولید و روانه بازار می کند، همچنین محصول دیگرتولید فیلم های پلیمری، لایه نازک پیوسته با حداکثر ضخامت 0.2 و 0.3 میلیمتر با قابلیت انعطاف بالا است که این محصول می تواند مصرف انرژی را در روند تولید کاهش دهد.یا برخی از محصولات خارجی را در داخل کشور با مهندسی معکوس توسعه و ارتقا دادیم.

سبحانی گفت: محصولات تولیدی در صنایع خودرویی، لوازم خانگی، ورق هایی که برای استخرها مورد استفاده قرار می گیرد، مجموعه این شرکت تولیدی کاملا تخصصی است و در کنار این ها به حوزه پژوهش توجه خاصی داریم تا محصولات با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته محصولات تولیدی این شرکت  به کشورهای هند، آذربایجان و گرجستان صادر می شد، گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده در نقل و انتقال پول بخاطر تحریم کمی دچار وقفه شده است. همچنین دلیل توقف صادرات افزایش حجم سفارشات در بازار داخل است; اما درصدد هستیم که صادرات این محصول را افزایش دهیم.

سبحانی خاطر نشان کرد: افزودنی برای مخازن و بویه های دریایی است که این افزودنی ضدجلبک به عنوان معضلی است و این پروژه تست های میدانی خود را طی کرده است، روی یکسری مباحث تخصصی فیلرهای شفاف برای بسته بندی برای ممانعت از عبور نور است که این دو محصول به زوی روانه بازار خواهد شد.

منبع:پلیمر و بسته بندی