02188218279-86053927

تترا متیل تیورام دی سولفید(TMTD)چیست؟

1211 بازدید | دوشنبه 11 اسفند 1399 | دسته بندی : مقالات

معرفی تترا متیل تیورام دی سولفید

تترا متیل تیورام دی سولفید یا TMTD چیست و چه کاربردی دارد؟ مهم ترین مشخصات فنی این محصول شامل چه مواردی است؟ در خرید این نوع از ترکیبات پلیمری لازم است چه نکات مهم را در اولویت قرار دهیم. بهترین مراکز برای خرید TMTD کدام است؟ مهم ترین کاربرد تترا متیل تیورام دی سولفید چیست؟ در ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات مهمی در مورد این محصول در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

TMTD به عنوان یک شتاب دهنده ی پرکاربرد توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. تولیدی های مختلف این ترکیب را با در نظر گرفتن روش های مختلف در استاندارد و خلوص متفاوت تولید می کنند. تقاضای بسیار زیاد، سبب شده است که میزان تولید آن نیز افزایش یابد. امروزه TMTD در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور خرید این ترکیب شیمیایی حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید، هرگونه سهل انگاری در پروسه ی خرید می تواند دردسرهای بسیاری به همراه داشته باشد. بی کیفیت بودن تترا متیل تیورام دی سولفید خریداری شده نه تنها هزینه ی صرف شده برای خرید را از بین میبرد، بلکه می تواند اختلال های بسیاری در خط تولید سایر محصولات و کارایی بسیاری از سیستم ها به وجود آورد.

ما به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش انواع مختلف از محصولات و ترکیبات شیمیایی و پلیمری مفتخر آن هستیم که با فروش محصولات اصل و مرغوب در همه ی این سال ها توانسته ایم رضایت کامل را به دست آوریم. اعتماد شما، سرمایه ما است. کارشناسان بخش فروش ما بررسی های جدی در مورد محصولات موجود در لیست فروش انجام می دهند.

مشخصات کلی TMTD

خواص منحصر به فرد TMTDسبب شده است که کارایی آن به مقدار بسیار زیاد افزایش یابد به طوریکه از آن به عنوان یکی از مهم ترین شتاب دهنده های موجود در بازار یاد می شود که در صنایع مختلف می توان از کارایی آن بهره مند بود. از مهم ترین مشخصات این محصول می توان موارد زیر را نام برد:

*فروش به عنوان: شتاب دهنده لاستیک

*نام شیمیایی: تترامتیل تیورام دی سولفید

*وزن مولکولی: 24041

*جاذبه: 1.29

تترا متیل تیورام دی سولفید اصل و با کیفیت را می توانید همین اکنون به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین ما خریداری کرده و از کارایی آن بهره مند شوید. از این شتاب دهنده می توان در تولید محصولات پلاستیکی مختلف استفاده کرد. شرکت های تولیدی داخلی و خارجی مختلف در زمینه تولید آن فعالیت دارند. به همین دلیل با توجه به برند انتخابی، ممکن است هزینه ی درخواستی برای خرید آن اندکی متفاوت باشد. اگرچه بسته بندی های مختلفی نیز برای فروش آن در نظر گرفته می شود ولی معمولا بسته بندی های 25 کیلوگرمی آن فروش بالایی دارند و این مقدار به عنوان مقدار استاندارد برای فروش در نظر گرفته می شود. با خرید از یک شرکت معتبر می توانید از کارایی محصول مطمئن باشید زیرا یک مرکز فروش معتبر به منظور کسب سود بیشتر یا فریب کاربران، هرگز اعتبار و ارزش خود را زیر سوال نخواهد برد. این امر به ویژه برای خریدهای عمده موضوع مهمی است.

خواص TMTD

TMTD در حالت کلی بدون بو است،به همین دلیل از طریق استنشاق نمی توان به حضور آن پی برد.در آب بنزن به طور کامل نامحلول می باشد زیرا یک ترکیب دوقطبی نبوده و توانایی شکستن پیوندهای هیدروژنی را ندارد.عدم حلالیت آن در آب در برخی از مواقع می تواند مشکل ساز باشد. به علت اینکه یک محصول ناقطبی می باشد در کلروفرم استون قابل حل است.بودن بیش از حد در معرض TMTD می تواند سبب ایجاد مشکلات تنفس باشد. احتیاط های لازم برای بکارگیری آن را جدی بگیرید تا از به وجود آمدن خسارت های جانی جلوگیری کنید.

شکل ظاهری این ترکیب بی رنگ می باشدعلاوه بر روش های مختلف برای سنتز آن، جالب است بدانید که جلبک های دریایی در تولید آنها سهیم هستند. شتاب دهنده تترا متیل تیورام دی سولفید به عنوان گرانول سفید در نظر گرفته می شود. به طور کلی حاوی 80% تترامیلت تیمور دی سولفید در یک محلول 20% الاستومری (EPDM) به صورت پروتئین تسریع کننده اسیدهای آمینه می باشد. این نوع شتاب دهنده ها را می توان به تنهایی یا در اثر ترکیب با سایر شتاب دهنده ها مورد استفاده قرار داد. ترکیب آن با سایر محصولات می تواند به مقدار بسیار زیاد مقاومت آن را در برابر سقوط افزایش دهد. به همین دلیل در بیشتر مواقع از ترکیبات حاوی TMTD به عنوان شتاب دهنده استفاده می شود.

کاربرد TMTD

مزایای مختلف TMTD، سبب افزایش میزان کاربرد آن نیز بوده است. امروزه صنایع گوناگونی به عنوان یک شتاب دهنده از کارایی این ترکیب شیمیایی بهره مند هستند. با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان شتاب دهنده از آن می توان در موارد زیر با اطمینان خاطر بهره مند شد:

*شتاب دهنده لاستیک

*شتاب دهنده طبیعی

*شتاب دهنده ی لاستیک لاتکس

*شتاب دهنده لاستیک سنتز

*شتاب دهنده ی تیازول

*شتاب دهنده ی لاستیک و رینگ

*تولید لوله

*تولید کفش

*تولید تایر

*تهیه دستگاه های پزشکی

*تولید تنوع وسیعی از محصولات صنعتی

همانطور که مشاهده می کنید عمده کاربرد TMTD می تواند به صنایع تولید محصولات اصلی مورد نیاز مربوط شود. کارکرد آن در تولید هر یک از این محصولات متفاوت است، به همین دلیل ممکن است برای ساخت آن مکانیسم های مختلفی در نظر گرفته شود. در الاستومرهای حل شده گوگرد از این ترکیب می توانیم به عنوان یک شتاب دهنده ی ثانویه استفاده کنیم. امروزه در برخی از صنایع از آن به عنوان یک عقب کننده استفاده می شود. در صورتی که می توانید از کارایی این محصول با اطمینان خاطر بهره مند باشید که آنالیز TMTD به طور دقیق انجام شده و محصول با کیفیت خریداری شود.

هرگونه سهل انگاری در خرید تترا متیل تیورام دی سولفید به خسارت های گزاف منجر خواهد شد، زیرا نمونه های غیر اصل و بی کیفیت به مقدار بسیار در بازار توسط کلاهبرداران به فروش می رسد. قیمت پیشنهادی برای این محصول با توجه به فرایند سنتز آن در مقایسه با بسیاری از محصولات بیشتر است و همین امر شرایط خوبی برای سودجویان ایجاد کرده تا با ارائه ی قیمت کمتر بتوانند خریدار را فریب دهند.

خرید و فروش TMTD

با توجه به افزایش کارایی و کاربرد TMTD به تدریج بازار فروش این محصول نیز داغ گردیده است. تولیدی و فروشنده های مختلفی خدمات خرید و فروش این ترکیب را مدنظر دارند. به منظور ارائه ی خدمات مشتری پسند، گزینه ی خرید آنلاین را برای شما کاربران عزیزمان فعال کرده ایم تا در هر نقطه از کشور که باشید بتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را نهایی کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال نیز تردید نکنید و با ما با راه های ارتباطی موجود در تماس باشید تا راهنمایی کامل به دست آورید. برای خریدهای عمده پیشنهاد می کنیم از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران بخش فروش ما، غافل نباشید.

هزینه ی درخواستی برای خرید TMTD یک مقدار مشخص و استاندارد در بازار است، به همین دلیل هرگاه این محصول به قیمت و هزینه ی بسیار کمتر به فروش برسد حتما به کیفیت آن مشکوک باشید. اطلاعات کامل در مورد قیمت پیشنهادی برای خرید را می توانید با مراجعه به وب سایتمان به دست آورید. ما هزینه ی مناسب و معقول برای خرید به شما پیشنهاد داده ایم. از مهم ترین مزایای خرید از ما می توان موارد زیر را نام برد:

*کیفیت عالی 

*قیمت مناسب

*تحویل سریع

*خرید آنلاین

*مشاره رایگان

*پشتیبانی تلفنی

اطلاعات کامل در مورد مشخصات و قیمت در بخش فروش وب سایت شبانکو درج شده است. با ما کیفیت عالی را می توانید به راحتی به قیمت مناسب خریداری کنید. هر یک از ترکیبات موجود در لیست فروش ما مورد تایید می باشد. زیرا بررسی های جدی در مورد کارایی آنها انجام می شود.

سوالات متداول در مورد TMTD

*قیمت تترا متیل تیورام دی سولفید چقدر است؟

قیمت TMTD با توجه به تورم موجود در اقتصاد کشورمان دچار نوسانات بسیاری به ویژه در ماه های اخیر بوده است. به منظور اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. ما در تلاش هستیم که هزینه ی مناسبی برای خرید به شما پیشنهاد دهیم.

*استفاده از تترا متیل تیورام دی سولفید در سیستم های خنک کننده چه تاثیری دارد؟

در سیستم های خنک کننده به مقدار بسیار زیاد از تترا متیل تیورام دی سولفید(TMTD) استفاده می شود. این سیستم ها با توجه به نیاز به گوگرد یا عدم نیاز به گوگرد می توانند در اثر حضور این شتاب دهنده، کارکرد مطلوبی داشته باشند. TMTD جزء پرفروش ترین نوع شتاب دهنده ها در بازار می باشد.

*بهترین مرکز برای خرید تترا متیل تیورام دی سولفید کدام است؟

ما به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و پیشرو در زمینه ی فروش انواع مختلف از محصولات پلیمری مفتخر آن هستیم که توانسته ایم با ارائه ی کیفیت عالی در خدمت شما عزیزان باشیم.به صورت اینترنتی می توانید ثبت سفارش خود را برای خرید TMTD نهایی کرده و در کوتاه ترین مدت زمان موجود آن را دریافت کنید.